פאר משה, שמעון מויאל - תכנון ויעוץ הנדסי

מייסד החברה - משה פאר ז"ל

 

משה פאר מייסד חברת "פאר משה  משרד לתכנון וייעוץ הנדסי בע"מ" היה בן 68 שנים במותו.

הוא הותיר אחריו רעיה, שלוש בנות וארבעה נכדים.
משה גדל בעיר חיפה, אך את מרבית חייו חי והתגורר ברמת ישי.
לאורך חייו ולצד פועליו הרבים לרבות העשייה המקצועית, משה מעולם לא זנח את תחביביו הרבים והמגוונים.

סימן ההיכר של משה היה כובע הקאובוי אותו היה חובש, זאת בשל תחביבו הידוע והמוכר, רכיבה על סוסים.

לצד תחביב הרכיבה המוכר והידוע של משה היו גם תחביבים נוספים כגון רכיבה על אופנועים, טרקטורונים, רכיבה על אופניים וגלישת סקי.

 

בשנת 1977 הקים משה משרד לתכנון וייעוץ הנדסי.
המוטו של משה, זה שהוביל אותו להצלחה רבה בתחומו היה תכנון עם פונקציונאליות גבוהה וחיסכון תוך עמידה בתקנים מחמירים, כשמול עיניו עומדת כל העת שביעות רצון הלקוח!


כשאנחנו אומרים "חשיבה מחוץ לקופסא" אנו מתכוונים למשה פאר.
משה היה אדם שכל העת חיפש רעיונות ופתרונות הנדסיים תוך מחשבה חופשית יצירתית וחשיבה רעיונית ואפקטיבית, כל זאת במקצועיות, עבודה קשה, הוגנות ויושרה מקצועית.


הוא היה תמיד מעודכן בתחום הפתרונות ההנדסיים המובילים, צעד לצד חוד החנית הטכנולוגית ותמיד היה הולך עם הראש קדימה ועבד עם הכלים והתוכנות המתקדמים ביותר בשוק, כך מינף את משרדו לאחר מהמשרדים המובילים בארץ לייעוץ ופתרונות הנדסיים. דבר זה בא לידי ביטוי בשנת 1995. בשנה זו המשרד השליש את גודלו והפך לחברה בערבון מוגבל (בע"מ).


משה הנהיג והנחיל גם לדור ההמשך את החשיבה היצירתית וההוליסטית שלו של "ראיית התמונה בכללותה", תוך חשיבה על כלל ההיבטים התפעוליים ומעבר לפן הקונסטרוקטיבי, ובכך יצר ופיתח פתרונות רבים, חכמים וחסכוניים הן מבחינת עלויות גוף השלד והן מבחינת תפקוד הפרויקט מתחילתו ועד סופו.

 

פאר משה

 

תחום מומחיותו העיקרי של משה היה – שינוי תכנון. תחום זה חייב אותו ביצירתיות וחוכמה וכך משה נהג והנחיל ערכים אלה לכל עובדי משרדו.

בימים אלה חברת "פאר משה-משרד לתכנון וייעוץ הנדסי בע"מ" מונה למעלה מ-50 מהנדסים והנדסאים מובילים, מערך אדמיניסטרטיבי וניהולי ענף וצוות הנהלת חשבונות מקצועי והגון.

החברה מוכרת בהעסקת מהנדסים שסיימו בהצטיינות תארים מתקדמים ממוסד הטכניון אשר מופנים אלינו ישירות משלב סיום לימודיהם. בשנים האחרונות משרדנו הוכר כמשרד אשר מאמן ומכשיר סטודנטים רבים להתמחות בתחום התכנון והייעוץ ההנדסי.

 

בין הפרויקטים המובילים שמשה עמד בראשם:

  • שינוי תכנוני של מרכז הקונגרסים
  • מבנה מרחבי בין המורכבים שנבנו בעיר חיפה
  • מזעור פגיעה בנזקים בבנייה על ידי עגורן כבלים במסוע צפע סדום
  • לקיחת חלק בפרויקט כיפת בטון בקוטר 107 בנשר רמלה
  • פרויקטים של סילוסים בטון ופלדה וטחנות מלט עבור מפעלי נשר

 

בפרויקטים אלה נחסכו פגיעות, נזקים, זמן עבודה ועשרות מיליוני שקלים. משה היה אשף ומקצוען בתחום הייעוץ ההנדסי והשאיר חותם אישי ומקצועי שישאר עוד שנים רבות אחרי לכתו, אך לפני הכל היה אדם! יהי זכרו ברוך.

 

צרו איתנו קשר:

פאר משה מהנדסים יועצים בע"מ

 

כתובתנו רח' התשעים ושלוש 14, חיפה 3309248

טלפון טל'. 04-8664248

אימייל office@peer-eng.com

פאר משה
 

 

הצהרת נגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים